悠七

明明人生那么复杂,何必事事都要与爱情相关。
无差党,攻受只是床上情趣。
社畜进化中,间歇性消失。

#网易云日推,听到一半的时候就开始脑,听第二遍的时候我已经脑完了Superbat+Batfamily全员对Bruce中心的画面,老爷你放心的走,你的背后总会有爱你的人的。


《Stand By You》 

- From Marlisa


The hurt in your eyes will never disguise the sparkle lived there before

你眼底的忧伤无法掩饰过往的光芒

And I know that there is so much more than you're showing

我对你的了解也绝非流于表面

The clouds in your head will bring it in tears

你脑海裡的谜团总会招致悲伤

but I will catch every drop even if it don't ever stop

我会尽力驱散,即便我也知道你永远不会停下你的脚步

Cause you're worth it, your worth it

但你值得这一切

When you fight for every breath and the waves are overhand

当你用尽一切,而一切又看似徒劳无功之时

Let me lay your mind to rest

希望我能让你的心灵休憩片刻

I will stand by you

我会陪伴你身侧


When all of your dreams are shattered

当你曾经的梦想破灭

And your world is left in tatters

当整个世界支离破碎

When you're lost we're lost together

我不要你的荣誉,但请允许我与你分享此刻的失败吧

I'll stand by, I will stand by you

无论如何,我都在你身边,支持著你


If black is your brightest colors

如果黑色是你最明亮的颜色

If hurt is your only lover

如果伤害是你最亲密的爱人

When you fight, we fight together

那么让我与你并肩战斗吧

I'll stand by, I will stand by you

我会在你身侧,我会永远支持你


Try to embrace the lines on your face, the story of who you are

接受你脸上严峻的线条,那是你付出的证明

Cause I love what I've read so far

我越了解你,越明了我爱你

I mean it, I mean it

我是认真的,不是随便说说



评论(5)
热度(25)

© 悠七 | Powered by LOFTER